TipsTipsTipsTipsTipsTips

Accounts

Heb je nog geen account? Vraag ‘m dan eerst even hier aan! Verder nog vragen? Hopelijk vind je hieronder het antwoord!

Kan ik anderen toegang geven tot het account van onze organisatie?

Op dit moment kan er per organisatie maar een gebruiker toegang hebben tot een account.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je kunt je wachtwoord herstellen via de inlogpagina. Klik daar op Wachtwoord vergeten?. Je kunt dan met je e‑mailadres of gebruikersnaam je wachtwoord herstellen.

Zitten er limieten op abonnementen?

Ja, op abonnementen zit een limiet van een maximum aantal templates en handtekeningen. Door meerdere abonnementen af te sluiten kun je deze limieten verhogen. Zo betaal je alleen voor wat je gebruikt.
Op campagnes zitten geen limieten.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Dit kan door in te loggen in Estampida. Onder je account vind je de mogelijkheid om je abonnement op te zeggen. Je abonnement wordt dan geactiveerd aan het einde van de looptijd.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Dit kan door in te loggen in Estampida. Onder je account vind je de mogelijkheid om je account te verwijderen. Binnen 30 dagen verwijderen we dan alle informatie van je account uit onze systemen.

Kan ik mijn handtekeningen blijven gebruiken als ik mijn abonnement opzeg?

Nee, je handtekening zullen niet meer naar behoren werken na opzegging van je abonnement of verwijderen van je account.

Heeft dit artikel je geholpen?

Goed om te horen!
Dank voor je beoordeling

Dank voor de feedback.
Sorry dat we je niet konden helpen!

Probeer het
30 dagen gratis

Nooit meer zorgen maken over de e‑mailhandtekeningen van je collega's? Gelijk beginnen met campagnes draaien? Probeer Estampida nu gratis.