TipsTipsTipsTipsTipsTips

E‑mailhandtekeningen aanmaken

Met Estampida maak je handtekeningen op basis van een template (sjabloon). Zo zorg je dat elke e‑mailhandtekening binnen het bedrijf er hetzelfde uitziet en dat de vaste gegevens altijd kloppen. 

Open je Estampida voor het eerst? Dan zie je dat we al een template voor je hebben ingesteld. Je kunt dus gelijk aan de slag met het maken van e‑mailhandtekeningen. Dit doe je in een paar super-eenvoudige stappen.

  1. Ga naar templates

    Kies de template die je als basis wilt gebruiken voor je nieuwe handtekening. Je kunt de verschillende templates bekijken wanneer je vanuit het dashboard navigeert naar Templates. Nadat je een template selecteert, krijg je een overzicht te zien van de handtekeningen die zijn aangemaakt op basis van dat specifieke template.

  2. Vul de gegevens in

    In het blok  E‑mailhandtekening toevoegen zie je de velden die je kunt invoeren in deze template. Iedere handtekening bevat vaste gegevens (bijvoorbeeld je logo), maar ook gegevens die uniek zijn voor jezelf en je collega’s, zoals je naam, functie en telefoonnummer. Voor elk variabele deel van de handtekening, is een invulveld.
    E-mailhandtekeningen aanmaken in Estampida

  3. Magic!

    Heb je alle benodigde velden ingevuld? Klik dan op Genereer handtekeningen om de handtekening aan te maken. De handtekening verschijnt vervolgens vanzelf in het overzicht aan de bovenkant van de pagina.

Vul je een van de velden niet in? Dan wordt deze informatie leeg gelaten in de handtekening.

Meerdere handtekeningen tegelijk aanmaken

Zoals je ziet, kun je met Estampida heel gemakkelijk een HTML-handtekening maken. In bovenstaande stappen heb je geleerd hoe je één handtekening maakt. Ook is het mogelijk om meerdere handtekeningen tegelijk aan te maken. Wanneer je in het formulier op ‘+’ klikt, verschijnt er een nieuwe regel met invulvelden.  

Voor elke regel die je invult, wordt een losse handtekening aangemaakt. Al deze handtekeningen verschijnen in het overzicht. 

Wil je een groot aantal handtekeningen tegelijk aanmaken? Dan is het handig om alle info via een csv-bestand te uploaden. De handtekeningen worden dan automatisch gegenereerd. Hoe dat precies werkt, lees je hier!

Heeft dit artikel je geholpen?

Goed om te horen!
Dank voor je beoordeling

Dank voor de feedback.
Sorry dat we je niet konden helpen!

Probeer het
30 dagen gratis

Nooit meer zorgen maken over de e‑mailhandtekeningen van je collega's? Gelijk beginnen met campagnes draaien? Probeer Estampida nu gratis.