Instellen van e‑mailhandtekeningen in MailBird
Gebruik je MailBird en wil je jouw e‑mails graag voorzien van een vaste handtekening? Dan hebben we goed nieuws voor je: het instellen van een e‑mailhandtekening heb je bij MailBird al binnen enkele minuten geregeld.
Het enige wat je nodig hebt, is een handtekening die je wilt gebruiken (deze kun je genereren via Estampida) en een e‑mailaccount. Vervolgens stel je je handtekening in door deze stappen te volgen.
- Start MailBird op
- Open de instellingen
Klik op het menu in de linkerbovenhoek en ga naar
Instellingen
- Ga naar de Identiteit-instellingen
Navigeer naar de
Identiteiten
-tab en dubbelklik op het e‑mailaccount waarvoor je de handtekening wilt instellen. - Kopieer en plak je e‑mailhandtekening
Open de handtekening die door Estampida is gegenereerd via je browser. Selecteer en kopieer de handtekening. Plak deze vervolgens in het daarvoor bestemde tekstvak binnen MailBird.
- Sla je handtekening op
Klik op
OK
om je nieuwe e‑mailhandtekening op te slaan.
Nadat je alle stappen hebt gevolgd, ben je klaar om jouw nieuwe handtekening te gaan gebruiken. Benieuwd hoe dat er straks uit komt te zien? Door een nieuwe e‑mail te openen, kun je het resultaat bekijken.
Veelgestelde vragen over e‑mailhandtekeningen in MailBird
ling. Je voegt eenvoudig een logo toe aan je (HTML-)handtekening via Estampida. Nadat je je logo uploadt en de gegevens voor in je handtekening invult, genereer je binnen enkele muisklikken een mooie e‑mailhandtekening, inclusief logo.
lijk om je handtekening toe te voegen via een HTML-code. Klik hiervoor rechtsonder in het tekstvak op . Plak vervolgens je HTML-code in het tekstvak.