Instellen van e‑mailhandtekeningen in Outlook.com (browser)
Verzend en lees jij jouw e‑mails via de webversie van Outlook.com? Dan lees je in dit artikel hoe jij stap voor stap jouw door Estampida gegenereerde e‑mailhandtekening kunt instellen. Ook wanneer je inlogt via outlook.office.com of outlook.office365.com is dit de gids die je zoekt.
Benodigde tijd: 5 minuten
- Log in bij Outlook
Ga naar Outlook.com en klik bovenaan het scherm op
Aanmelden
. Voer vervolgens je e‑mailadres en wachtwoord in om in te loggen bij Outlook. - Open de Outlook-instellingen
Klik in de navigatiebalk of het
Instellingen
icoon. Kies vervolgens voorAlle Outlook-instellingen weergeven
- Open je e‑mailinstellingen
Ga binnen je instellingen naar
E‑mail
en klik daarna opOpstellen en beantwoorden
. - Kopieer en plak je e‑mailhandtekening
Open de door Estampida gegenereerde HTML-handtekening in een browser. Selecteer en kopieer de volledige handtekening. Plak de handtekening vervolgens in het daarvoor bestemde tekstvak.
- Selecteer de gewenste opties
Je kunt naar wens in- of uitschakelen of de handtekening wordt getoond bij de volgende soorten mails:
Nieuwe berichten
enAntwoorden en doorgestuurde berichten
. - Sla je handtekening op
Klik op
OK
om je handtekening op te slaan. Sluit vervolgens de instellingen weer af.
Ziezo. Nadat jij alle stappen hebt gevolgd, wordt jouw door Estampida gegenereerde HTML-handtekening automatisch getoond onder je e‑mailberichten.
Controleer nog even of je handtekening goed werkt door een testmail te sturen. Ziet de handtekening er goed uit? Dan ben jij klaar om te gaan en iedereen je professionele nieuwe handtekening te showen.