Instellen van e‑mail­handtekeningen in Outlook.com (browser)

Verzend en lees jij jouw e-mails via de webversie van Outlook.com? Dan lees je in dit artikel hoe jij stap voor stap jouw door Estampida gegenereerde e-mailhandtekening kunt instellen. Ook wanneer je inlogt via outlook.office.com of outlook.office365.com is dit de gids die je zoekt.

Benodigde tijd: 5 minuten.

  1. Log in bij Outlook

    Ga naar Outlook.com en klik bovenaan het scherm op Aanmelden. Voer vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in om in te loggen bij Outlook.

  2. Open de Outlook-instellingen

    Klik in de navigatiebalk of het Instellingen icoon. Kies vervolgens voor Alle Outlook-instellingen weergevenOutlook browser alle instellingen weergeven

  3. Open je e-mailinstellingen

    Ga binnen je instellingen naar E-mail en klik daarna op Opstellen en beantwoorden.

  4. Kopieer en plak je e-mailhandtekening

    Open de door Estampida gegenereerde HTML-handtekening in een browser. Selecteer en kopieer de volledige handtekening. Plak de handtekening vervolgens in het daarvoor bestemde tekstvak.Outlook browser e-mailhandtekening instellen

  5. Selecteer de gewenste opties

    Je kunt naar wens in- of uitschakelen of de handtekening wordt getoond bij de volgende soorten mails: Nieuwe berichten en Antwoorden en doorgestuurde berichten.

  6. Sla je handtekening op

    Klik op OK om je handtekening op te slaan. Sluit vervolgens de instellingen weer af.

Ziezo. Nadat jij alle stappen hebt gevolgd, wordt jouw door Estampida gegenereerde HTML-handtekening automatisch getoond onder je e-mailberichten.

Controleer nog even of je handtekening goed werkt door een testmail te sturen. Ziet de handtekening er goed uit? Dan ben jij klaar om te gaan en iedereen je professionele nieuwe handtekening te showen. 

E-mail-handtekeningen van je organisatie recht trekken?

Met Estampida doe je dit in no-time.Met Estampida geef je iedereen in je organisatie dezelfde handtekening, snel en eenvoudig.

Probeer het gratis